Тялото ми е затвор

Тялото ми е затвор, който ме възпира
от танц с моята любима,
но умът ми държи ключа.

Тялото ми е затвор, който ме възпира
от танц с моята любима,
но умът ми държи ключа.

Стоя на сцена,
скован от страх и самомнителност.
Тази пиеса няма стойност,
но те все пак ще ръкопляскат.

Тялото ми е затвор, който ме възпира
от танц с моята любима,
но умът ми държи ключа.

Ти стоиш до мен,
умът ми държи ключа.

Живея в епоха,
която нарича мрака светлина.
Макар езикът ми да е мъртъв,
формите все още изпълват моята глава.

Живея в епоха,
чието име не зная.
Макар страхът да ме държи буден,
сърцето ми все още бие бавно.

Тялото ми е затвор, който ме възпира
от танц с моята любима,
но умът ми държи ключа.

Ти стоиш до мен,
умът ми държи ключа.
Тялото ми е…

Тялото ми е затвор.
Взимаме каквото ни дадат.
Само защото си забравил,
не значи, че ти е простено.

Живея в епоха,
която крещи името ми нощем,
но щом изляза на вратата,
няма никой там.

Живея в епоха,
която се смее,
докато танцувам
с тази, която обичам,
но умът ми държи ключа.

Ти стоиш до мен,
умът ми държи ключа.

Освободи духа ми.
Освободи духа ми.
Освободи тялото ми.
Освободи тялото ми.

Освободи духа ми.
Освободи тялото ми.

Превод: Д. К.

Вашият коментар

