Ангажиментът да пишеш

Ангажиментът да пишеш, да снимаш, изобщо да документираш, е сам по себе си отрицание на това да живееш. Нищо не е било така трагично, важно, весело, тъжно, достоверно, както е било описано.

One thought on “Ангажиментът да пишеш

  1. Това означава, че си твърде въздържан човек. И аз бях. Но си дадох сметка, че емоцията ми липсва. И й отделих доста време. Мисля, че то не е загубено време. Обичам да пътувам. Независимо за къде. Обичам пътя. И документирам. Някой ден няма да мога да пътувам и тогава ще живея със спомените, гледайки снимките си, които не са добри, но за мен са най-ценните, защото са документирали част от динамиката в живота ми.

    Like

Вашият коментар

