Свобода

Чувствах сякаш тежестта на света е връз раменете ми,
на всеки ъгъл – натиск да спра, натиск да се предам.
Изправям се пред страха, че истината, която открих,
без значение как, ще проработи.
Вече стигнах твърде далеч
и връщане назад няма.

Търся свобода, търся свобода
и да я намеря ми струва всичко, което имам.
Търся свобода, търся свобода
и да я намеря сигурно ще струва всичко, което имам.

Зная твърде добре, тя не се дава лесно.
Веригите на света изглежда се стягат,
опитвам да се измъкна, спъвам се
и е толкова познато;
опитвам да се изправя,
но съмнението е тъй силно.
Трябва да нося победа в кръвта си.

Търся свобода, търся свобода
и да я намеря ми струва всичко, което имам.
Търся свобода, търся свобода
и да я намеря сигурно ще струва всичко, което имам.

О, да не се предадеш винаги е било трудно, тъй трудно,
но ако правя нещата по лесния начин няма да стигна далеч.

Животът не бе твърде мил с мен напоследък,
но предполагам това е тласък, защото продължавам напред.
Ще дойде време, когато слънцето приятно ще грее над мен,
нещо ми подсказва, че добри дни се задават
и аз няма да не повярвам.

Търся свобода, търся свобода
и да я намеря ми струва всичко, което имам.
Търся свобода, търся свобода
и да я намеря сигурно ще струва всичко, което имам.

Вашият коментар

