Бележка от Англия v. 2

„Най-големият враг на познанието не е невежеството, а илюзията за познание.“

Едно изречение от Стивън Хокинг, което описва перфектно всяко малко по размери обитаемо място, населено предимно с българи, независимо в коя част на света се намира. Разбира се, в дефиницията попадат задължително идола на гласоподавателите бате Бойко и неговия отбор от супер-герои. Намразвам всяко нещо, което ми замирише на българщина, разбирам защо на Запад „българин“ е обида по-гнусна от „циганин“, и в същото време родината все повече ми липсва и все повече я заобиквам, все повече оценявам красивата ни природа, умерения ни климат и достойните личности от българската история – минала и настояща. Да, имаме и настояща история, в която всеки може да се включи свободно, стига да се чувства свободен. Ясно, не само нашият народ е пропит с олигофрени, но за нашия народ най ме боли. Явно причината е, че съм роден, възпитан съм и винаги съм живял в България, а повода – може би в момента го живея и единственото нещо, което ме крепи цял, предполагам, е собствената ми способност на лицемерие.

Вашият коментар

