Съдържание: записки от телефона.
Авторство: което е в кавички не е моя мисъл.
Причина, дата, ред: липсват.

***

Тежестта на битието ме притиска към леглото. Няма мързеливи хора, има само депресирани. Откога не съм се смял искрено… Имам чувството, че всичко, на което съм се смял преди, сега не би ме трогнало. Но кашлицата е искрена. Тя е шумна, отривиста, неконтролируема. Последното от тези качества – неконтролируем – е най-съществено за определяне на физическите измерения на понятието искрен или истинен.

***

Никой не трябва да ме познава изцяло. Това е невъзможно и съответно стремежът към неговото осъществяване винаги е неполезен. Всеки, с когото общувам е жертва на фундаментална заблуда, съчинена от мен.

***

Всяко робство има своите добри моменти, докато не настъпи революция.

***

Най-добрият начин да изкупиш вината е да я предадеш на някой друг.

***

„Мен ме разтърсват нещастието и болката. Тогава съм в състояние да проявя разбиране и да бъда полезен. Атмосферата на обща депресия и хладна меланхолия ме карат да се чувствам като у дома си. Ако си податлив на нещастие, никога няма да ти липсват приятели.“ Х. Курейши

***

отебало ми се е от ебане..

***

„Животът е най-гадната смърт.“ В.

***

Защо сме по-справедливи към шефа си, отколкото към собствените си родители/деца? Властта изисква справедливост (и обратно).
(Иронично заместване на „подчинение“ със „справедливост“ – за тези, които не зацепват. Колко тъжно, че трябва да пояснявам, но самият аз се чудих какво съм искал да кажа – ред. от 07.04.11.)

***

Хороскопяване.
(Това е моето мнение за астрологията и за хората, които вярват в нея.)

***

„Тъгата беше формата, а щастието – съдържанието. Щастието изпълваше пространството на тъгата.“ М. Кундера, Непосилната лекота на битието
(Колко вярно, Милан! Колко вярно!..)

***

[Поле на интереси:] патологична шега; шега, която води до смърт/нараняване

***

[I’m just an] e-gull in cyberspace.
(For You, my love.)

***

Дебелите лъжи прозират пред лъчите на разума.

(Най-дебелите лъжи са непроницаеми дори пред лъчите на разума. – ред 07.04.11)

***

Доброто възпитание на добрите мълчаливи хора отваря вратички на Сульо и Пульо да тикат най-нагли мошенгии в лицата на тези същи хора.

***

Коментарите винаги са били една от най-тъпите опции на интернет пространството. Това е все едно да четеш книга с нечий подчертавания.

Вашият коментар

