Nuevo documento de texto

нещо божествено ме кара да пиша и не знам откъде идва това чувство. страх в 00:00 може би е от алкохола може би е защото знам че не съм грешал хубаво е да знаеш че си бил прав, през цялото време, почти. нямам повече думи, мисълта ми е спекла, като восъчна фигура, разтопен восък върху мозъчни ганглии. от какво се получава това чувство – има ли значение – неотдайност – всеотдайност. всеки ден се питам, вече знам какво ми липсва. всеки ден си отговарям , не не знам какво ми липсва. нищо не искам. всичко имам. добре съм. щастлив съм.

когато си с перфектния човек няма кой да е лошия.

Вашият коментар

