Обичам

Обичам няколко човека, но никого не обожавам.
Обичам да пуша, да пия, да ям, както се пее в една песен.
Любов да правя, също така.

Ценя усамотението,
зеленият цвят,
може би,
всичко, което съществува.

Уважавам музиката,
филмите,
изобщо,
изкуството.

Обичам да ям пица,
нощем да се взирам в звездите,
както бях казал веднъж,
големите женски очи също ме привличат.

Почти вманиачено творя ред в хаоса,
обичам да подреждам.

Става ми весело когато се подигравам,
когато плюя, пърдя, сера, пикая,
когато еякулирам,
когато се оригвам,
когато се прозявам (тази дума винаги ме кара да се прозявам).

Обичам да спя.
Все тая ми е дали сънувам,
много често сънищата не са повече сънища,
отколкото реалността.

Опитвам се да избягвам употребата на съюза „и“,
звучи ми скучно. все едно казваш
„и еди-какво-си“ и вече край.
тази една буква убива мистерията.
ако в мен няма мистерия ще изглеждам елементарен,
дори задръстен, смотан, ясен отвсякъде, напълно разбран.
ако целият съм ясен кой ще ме обича?
предпочитам другите хора да са ми ясни,
да ги познавам, да ги разбирам.
не искам да разбирам себе си.
не искам да се познавам.
само така мога да си се възхищавам.
само така мога да се обичам.
кой казва, че да обичаш някого значи да го разбираш? глупости!
не искам да ви разбирам, приятели мои..
но уви, познавам ви не само по лицата и дрехите.

болката е двупоточна…
коя река тече само надолу върху кръгла планета?

Вашият коментар

