Семейство

Кажи ми какво разбираш под това да бъдеш мъж, за да ти кажа какъв мъж съм. Предполагам, че ме питаш, за да се информираш и образоваш, иначе не би задал въпрос, чийто отговор ти самия не знаеш. Това ми харесва. Все още ми имаш доверие, щом разчиташ на мен.
Ние просто говорим. Не те манипулирам. Поне не в смисъла, който влагаш. Всяко общуване носи в себе си манипулация, била тя съзнателна или несъзнателна. Ако те манипулирам то е в степен равна на това, което получавам отсреща. Или с други думи, няма да позволя да наложиш своята воля върху моята просто така, само защото си ми баща. Искам да ме изслушаш и да ме разбереш.
Какво значи да съм прав, а ти да грешиш? Това значи да съм съгласен с нещо, с което ти не си съгласен и да имам по-силни аргументи от твоите. Не съм софист, нито манипулатор, просто търся разбиране. Не примирение или неоправдано изкуствено страхливо съгласие, а РАЗБИРАНЕ.
Приеми, че да се съгласиш с причините на някой, когато те са по-добри от твоите, не е загуба, а напротив – това е истинската победа. Не онази, която изисква задължително налагане на груба сила и подчинение, чрез страх. Разбирането е чиста победа за теб и равенство за мен, и ти го знаеш, защото това е същия начин, по който някога и ти си се образовал покрай твоя баща.

***

(За играта)

Остави я да си играе. Ако те обижда, обиждай я и ти. Ако те наранява, наранявай я и ти. Никога не я удряй преди тя да те е ударила първа, освен ако не го поиска изрично, убедително, с чувство. Ако правиш на нея това, което тя прави на теб, играта ще й хареса. Тя ще те хареса и ще те заобича. Ще ти има доверие и ще те уважава.
Колкото и да я мислиш за луда, тя не е по-луда от всички останали. Не се опитвай да я защитаваш от самата нея, когато й се играе. Когато й се играе не се опитвай да й помагаш и не пробвай да я лекуваш. Така ще изгубиш играта автоматично. Също така, рискуваш да влезеш в ролята на губещ за целия период, в който си покрай нея. Тя няма да те уважава дори когато пожелае ще си играе с теб. Но също и играта няма да й харесва, защото всичко ще е винаги за твоя сметка. А тя не е садист, нито мазохист. Тя просто ще страда вътрешно, а ти ще страдаш, без да знаеш защо, от нейните непрестанни прищявки.
Ако не ти се играе, най-добре е, и за теб и за нея, да стоите далеч един от друг. Ако не ти се играе, изобщо не общувай с нея, дори от разстояние. Когато няма rapport в отношенията на двама души, сиреч на единия му се играе, а другия не иска да играе тази игра (защото не я разбира или поради други причини), тогава продукта на това общуване, преди да бъде осъзнат (а всяка осъзната вреда е полза), е негативен и вреден за двамата.

***

– Повече да не си довел момиче вкъщи!!!
– Какво?! Какво каза?
– Няма да водиш никакви момичета вкъщи!
– Чуваш ли се какво говориш? Аз съм мъж. Всеки ден трябва да правя секс по три пъти. Ако не го правя трябва да мастурбирам, но секса ми харесва повече от мастурбацията. Затова когато имам възможност го правя. Ако не се възползвам от възможностите си хуя ми ще изсъхне, ще се сбръчка и ще се превърне в путка. Това ли искаш? Не знаеш ли, че това ще увреди мисълта ми? Ако това стане живота ми ще бъде изпълнен с мъка и нещастие. Хората ще ме съжаляват, ще ми се подиграват и ще ме третират винаги като по-слабия. Това ли искаш?! Няма да ти го позволя! Ти си просто една скучна баба, която не е правила секс от десетки години. Чуваш ли се какво говориш?… Не ме ли обичаш?

Вашият коментар

