животът е хубав. понякога животът е кофти. имаш нужда от нещо и го правиш, к’во толкова? не е трудно да накараш някого да се чувства добре. истината е че ако пиеш или пушиш е по-лесно и за двама ви. животът е прекрасен. нямам нужда да ми е ясен. добре ми е така в неведение, стига да имам чисто и просто умение. знам че след десет години ще съм мъртъв. дори и да съм жив… няма да е същото. виждал съм хора. ако е същото ще съм щастлив мъртвец. нямам време и нямам вяра, но последното което искам е тук. никой не знае за какво става въпрос. най-малкото аз. пътят е дълъг, но не е господен. навсякъде има пера от бухал. прясна мърша. хипи мактуси. това е пътят. господ е благ. няма нужда от повърхностни изрази, всичко е безвъзмездно. тръгнал съм натам и няма да се спра. дори и това да e последният шанс да зърна зората. няма връщане. всичко е тук. ти си тук. аз съм тук. пием и се веселим. като за първи път. като деца. краят на светлината е безчовечен. изчакваме да изгрее новото слънце. цикълът се повтаря до безбожно безвечна безкрайност. никой не може да прецени кой колко е страдал. на земята сме изпоналягали, като малки мравчици. роби сме на собствената си несвобода. по небосвода крачим, като малки пилета вързани с коноп. пием бира смесена с ракия, какао и кафе. връзката е бевременно дълга, не са ни нужни пари. работата е за редовните и посредствени типове. утре съм там. вярвам че ще се справя. аз съм краля на безнравието. а веднъж бях краля на себе си и на всичко що е добро.

Вашият коментар

