Антихрист

Секс. Насилие. Страх. Студ.
Свежо е.
Мъгла прелива. Прашен е града.
Улиците – тъмни. Само таксита. Тъмно е в ума.
Чувството е приятно. По-скоро удоволствие. Пост-алкохолна еуфория.
Теория за трезвеност в измислен свят… изкривена е реалността.
Нови понятия за всичко. Нови възприятия.
Времето не съществува.
Потракване на ключове.
Спомени за жени.
Лечение. Самолечение.
Внушение.
Жертва на вътрешно измерение.
Следва наниз от състояния.
Оргия на емоции.
Пиршества и много секс. Джим Морисън в пустиня…
Без имена и без лица. Това е сън.

Сега знам, че това не съм аз, но след време няма как да знам. Ще съм забравил. Ще се задоволя с написаното. Пиша на себе си в бъдещето. Това беше почерка ми в миналото. Това бях аз. Помниш ли ме?

Вашият коментар

